VARESORTIMENT OG PRISER

Vil du holdes oppdatert om vårt sortiment, samt aktuelle tilbud? Meld deg inn i vår kundeklubb og du vil motta 4-5 nyhetsbrev / SMS i måneden som inkluderer eksklusive tilbud.

Hvordan melde seg inn? Send SMS med kodeord Habitat til 2012 eller meld deg inn på habitatstore.no/kundeklubb.

Har du spørsmål angående varesortiment eller priser?

Ta kontakt med en av våre butikker. Kontaktinformasjon finner du under «Våre butikker». Du kan også kontakte kundeservice på mail: kundeservice@habitatstore.no eller telefon 22 04 98 99 (mandag-fredag kl. 10:00-15:00).

 

KUNDESERVICE

Har du spørsmål om en vare du allerede har bestilt eller ønsker du å gi oss tilbakemelding på dine kjøp eller kjøpsopplevelser?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss via e-post: kundeservice@habitatstore.no eller telefon 22 04 98 99 (mandag-fredag kl. 10:00–15:00, telefonen er stengt i lunsjen 12:00–12:30).

 

FRAKT / HJEMLEVERING

Har du spørsmål angående hjemlevering av varer eller ønsker å booke frakt? Kontakt kundeservice via e-post: kundeservice@habitatstore.no eller telefon 22 04 98 99 (mandag-fredag kl. 10:00-15:00).

Har du bestilt hjemlevering sendes varene fra lageret og leveres til avtalt leveringstidspunkt. Vi tilbyr levering til følgende tidspunkter:

  • Mandag til fredag mellom 10-16
  • Mandag til fredag mellom 16-21
  • Lørdag mellom 10-15

Du vil bli kontaktet ca 30 min før ankomst.

Varene bæres til inngangsdøren til boligen. Våre sjåfører kan være behjelpelig med innbæring. Dette er dog på kjøpers eget ansvar for inventar og løsøre. Vær obs på at mange av våre møbler leveres flatpakket – spør betjeningen når du bestiller.

Alle sofaer blir montert ved ankomst og fraktselskapet tar med seg innpakning tilbake.

Vi leverer i Oslo-området samt Fredrikstad.

Husk å notere målene på møblene du gjerne vil ha levert, slik du er helt sikker på at de kan komme gjennom oppgangen og frem til rommet hvor møblene skal stå. Er du usikker på målene ta kontakt med en av våre butikker. Kontaktinformasjon finner du under «Våre butikker».

Lagret vil være stengt i perioden 13 april til 17 april. Avhenting samt levering vil ikke være mulig i denne perioden.

AVHENTING PÅ VÅRT LAGER I OSLO

Når du har fått beskjed om at varen din har ankommet Norge, kan varen hentes kostnadsfritt på vårt eksternlager i Oslo. Varen står klar til avhenting i 2 uker. Etter dette må kundeservice kontaktes dersom du ønsker å hente varen.
Kvittering MÅ fremvises ved avhenting.

Adresse lager: Rolfsbuktveien 17, 1364 Fornebu (gamle flyhangar).  Klikk her for mer info og kart

Åpningstider lager:

Tirsdag-fredag 12 – 19

Lørdag 12-16

Lageret er stengt søndag og mandag.

JOBB

Ønsker du å søke på en av våre utlyste stillinger eller legge inn en åpen søknad hos oss?

Send søknad og CV til jobb@habitatstore.no

 

VÅR RETUR-POLICY

Hos oss har du 3 dagers åpent kjøp samt 7 dagers bytterett, på våre lagerførte varer. Ta med kvittering, da kan vi enkelt bytte varen eller returnere pengene til deg. Varen må returneres i originalemballasje. Ønsker du å få pengene tilbake, vil du få beløpet utbetalt på samme måte som ved kjøp av varen. Har du betalt med kort, returneres pengene direkte til kortet ditt. Har du betalt kontant, blir det en kontant utbetaling. Kontant utbetaling er med forbehold, da vår kontantbeholdning i butikkene er begrenset. Refundering for kort- eller kontantbetaling gjelder dersom varen returneres innen 3 dager.

Har du fått varen i gave, kan du bytte til annen vare eller få et tilgodebevis som gjelder i alle våre butikker.

På varer som produseres eller bestilles spesielt til deg, faller denne retten bort.

Ved kansellering av bestilling på varer som produseres eller bestilles spesielt til deg, vil et avbestillingsgebyr bli påregnet (50% av kjøpesummen).

 

PRODUKTREKLAMASJON
Husk å undersøke emballasjen og varen for feil umiddelbart etter avhenting/levering. Skulle du mot formodning være så uheldig og ha mottatt en defekt vare vil vi be deg om å kontakte kundeservice@habitatstore.no umiddelbart. Vi vil da ta stilling til din reklamasjon og løse den på best mulig måte. Habitat står ikke ansvarlig for indirekte eller tilfeldige følgeskader, samt skader som oppstår ved bruk av produktet uten at det er feil ved selve produktet.

Inkluder følgende i e-posten:

–              Kontaktinformasjon

–              Kjøpsbevis

–              Beskrivelse, samt bilde av reklamasjon

–              Bilde av Batch nummer

Med utgangspunkt i dette vil vi vurdere om reklamasjonen er basert på en produksjons-/ materialfeil, eller om det er snakk om normal slitasje.

Habitat forbeholder seg derfor retten til å undersøke produktet og avgjøre om det dekkes av garantien. Dersom det anses at garantien gjelder for produktet, forbeholder Habitat seg, gjennom en av våre serviceleverandører, retten til enten å reparere det defekte produktet, eller erstatte det med et identisk eller lignende produkt.  De erstattede delene forblir i Habitats eie.

Hvis Habitat ikke lenger selger produktet, skaffer vi til veie et passende erstatningsprodukt. Det er Habitat som ene og alene avgjør hva som utgjør et passende erstatningsprodukt.

Saksbehandlingstiden på reklamasjonssaker kan variere noe, og vi ber om forståelse for noe lengre saksbehandlingstid der det viser seg å være nødvendig. Vi etterstreber riktignok å behandle sakene så effektivt og raskt som mulig slik at vi imøtekommer alle med begrunnet respons innen rimelig tid.

Er garantien for produktet utløpt eller har du ved et uhell selv skadet møbelet, er du selvfølgelig også velkommen til å ta kontakt med Habitat kundeservise.